Odgovornost do lokalnega okolja je za L'Occitane Slovenija velikega pomena, zato bodo v vseh svojih trinajstih trgovinah po vsej Sloveniji tudi letos izvedli tradicionalno dobrodelno akcijo zbiranja sredstev za boj proti slepoti.

L'Occitane Slovenija bo 1 € od vsake prodane Kreme za roke s karitejevim maslom, 150 ml v oktobru namenil Zavodu za slepo in slabovidno mladino, Ljubljana za izdelavo tipnih knjig v Braillovi pisavi za slepe in slabovidne otroke.

Nekaj besed o Braillovi pisavi in tipnih knjigah

Tipne knjige so posebne knjige, napisane v taktilni pisavi, imenovani Braillova pisava. To je v 19. stoletju razvil Louis Braille in vse od takrat slepim in slabovidnim razkriva svet pisane besede. V Zavodu za slepo in slabovidno mladino, Ljubljana se ob pomoči tiflopedagogov Braillove pisave začnejo učiti otroci s prizadetim vidom že pred vstopom v šolo.

Braillova pisava ne pozna malih in velikih črk, odebeljenih ali poševnih, knjige, zapisane v tej pisavi, pa so pogosto kar dvakrat večje od običajnih. Za njihovo izdelavo se uporablja debelejši papir, vezane pa so na spiralo, kar še dodatno poviša stroške izdelave. Prav poseben izziv tipnih knjig pa je prilagajanje slik in ilustracij v tridimenzionalno obliko. In ravno prek teh se za slepe in slabovidne začenjata učenje in spoznavanje sveta.

V Sloveniji sta trenutno naprodaj samo dve pravi tipni knjigi, v knjižnici Zavoda pa imajo približno 30 unikatnih tipnih knjig, večinoma pravljic, ki so namenjene otrokom do 10. leta. Žal pa je do njih težko priti, saj so večino časa izposojene, zato bo vsaka dodatna knjiga, prilagojena slepim in slabovidnim otrokom, več kot dobrodošla.

L'Occitane v okviru Fundacije pomaga slepim in slabovidnim po vsem svetu

Resnična zgodba L'Occitana je vse od začetka tudi zgodba o dobrodelnosti in boju proti slepoti. Leta 2006 je L'Occitane, da bi lažje izvajal družbeno odgovorna dejanja in pobude za pomoč slepim in slabovidnim po vsem svetu, ustanovil svojo Fundacijo. Danes je na svetu skoraj 285 milijonov ljudi s prizadetim vidom, čeprav je kar 80 % okvar vida možno preprečiti. Ker L'Occitanovi izdelki nagovarjajo svet čutil, je njihova embalaža opremljena tudi z Braillovo pisavo, ki slepim in slabovidnim poenostavi izbiro in polepša njihovo nakupovalno izkušnjo.