Slovenija-transplant, AV studio in agencija IPPR so združili moči v družbeno odgovorni kampanji»Ne čakaj, postani darovalec« za ozaveščanje o pomembnosti darovanja organov in tkiv.

Ideja je nastala spontano, ob pogovoru ob kavi, po prvih dveh mesecih kampanje, ki poteka na platformi www.daruj.si, pa so odzivi tako strokovne kot splošne javnosti odlični. V primerjavi z enakim časovnim obdobjem lani se je število opredelitev za darovanje v januarju in februarju povečalo za več kot 5x krat.

Kampanja »Ne čakaj  postani darovalec« z odličnimi rezultati

Podpora znanih Slovencev

Pomena ozaveščanja in informiranja o darovanju organov in tkiv se zavedajo tudi mnogi znani Slovenci, ki so kot ambasadorji podprli kampanjo. Med njimi so raper Trkaj, izjemni paraolimpijski plavalec Darko Đurić, kolesar Primož Roglič in igralki Saša Pavček in Alida Bevk. Slednja je bila že od študentski let darovalka organov, v življenju pa se je znašla tudi na strani prejemnikov organov, zato strah, čakanje in upanje pacientov, ki potrebujejo presaditev, doživlja zelo osebno. »Akcijo sem podprla, ker imam lastno izkušnjo, o kateri lahko res avtentično govorim. In če s tem lahko še koga spodbudim k razmišljanju ali odločitvi, bo zame največji uspeh,« je povedala.