Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga za Strateško poslovno področje Kava pri Atlantic Grupi: “Kot vodilni na trgu kave smo se primorani spreminjati in ustvarjati trende.”

Kaj pa vam predstavlja kava?

V naši družbi kava ni le pijača. Kava predstavlja trenutek zase. Vabilo na kavo je povabilo na pogovor. Ko nekoga dolgo nismo videli, je najpogostejše vprašanje, ki ga postavimo: "Kdaj greva na kavo?", Ne glede na to, ali pijemo kavo ali ne. Kava je sinonim za druženje, pogovor in za zgodbe.

Kakšni smo kot ljubitelji kave?

“Kot ljubitelji kave v regiji smo raznoliki«, pove Lejla Dautović Čaić. Če pogledate na Balkan kot regijo, obstajajo območja, ki se razlikujejo glede na vrsto kave, ki jo ljudje radi pijejo. V Srbiji je najbolj priljubljena črna kava, pogosto brez dodatka sladkorja in mleka. V Bosni je situacija nekoliko drugačna, saj 40 odstotkov ljudi pije kavo z mlekom. Podobna situacija je v Sloveniji in na Hrvaškem, kjer je tudi velik delež ljudi, ki pijejo kavo z mlekom. Črnogorci imajo radi zelo pražene kave. Tako kavo uživajo ljudje v nekaterih regijah na jugu Srbije.

Garancija za kakovost

Atlantic Grupa je največji regionalni proizvajalec kave. Barcaffè je številka ena v Sloveniji z več kot 70 odstotkov trga, leta 2020 bo praznoval svoj 50. rojstni dan. Grand kafa pa je lani praznovala svojo dvajsetletnico. Temelj uspeha vsake od naših blagovnih znamk je zaupanje. Kupec ve, da bo dobil enako kakovost in najboljšo kavo vsakič, ko kupi naš izdelek.

Inovacije v svetu nepredvidljivih sprememb

Vse se spreminja, tako tudi potrošniki, njihove navade in okusi. »Ko se bodo spremenili, se bomo skupaj z njimi spremenili in se jim prilagodili, da bi bili vedno njihova prva izbira, ko gre za kavo. Konec koncev, kot vodilni na trgu smo se dolžni spreminjati in ustvarjati trende.«