Ljubljana je na zadnji junijski dan zaživela v prav posebnem kulturnem vzdušju razstave »Kulturni utrip Ljubljane«, ki je prestolnico popestrila ob 25-letnici družbe TAM-TAM. Gre za prvega od 25-ih dogodkov, ki se bodo ob pomembnem jubileju zvrstili čez celo leto. Zanimivi plakati, ki imajo sicer izjemen pomen pri širjenju kulturnega dogajanja, pri osveščanju, povezovanju družbe in ustvarjanju mestnega ambienta, bodo na Trgu francoske revolucije na ogled do 7. julija, nato pa sledi še razstava plakatov, ki so nastali v okviru družbeno-odgovornega projekta Plaktivat.

TAM-TAM plakat je z leti prerastel v standard urbanega oglaševanja, nadgrajen pa je bil tudi z družbeno koristnimi in zanimivimi mestnimi obogatitvami – s kolesarnico, ločevalnikom uličnih odpadkov, priložnostnimi postavitvami, uličnimi galerijami. Ker se družba zaveda odgovornosti do prostora, ustvarja z vsebinami estetsko in informativno bogato urbano okolje. Mnoge občine so tovrstne plakatne panoje umestile v nabor svoje urbane opreme, v marsikaterem mestu pa so izpodrinile tudi t.i. črno plakatiranje in tako pripomogle k lepšemu in bolj urejenemu izgledu urbanih sredin.

Razstavo sta slovesno otvorila ljubljanski župan Zoran Jankovič in direktor družbe Tomaž Drozg, povezala pa je 19 kulturnih institucij, ki aktivno soustvarjajo kulturno dogajanje v prestolnici: Center urbane kulture Kino Šiška, Javni zavod Kinodvor, Muzej in galerije mesta Ljubljane, Lutkovno gledališče Ljubljana, Ljubljanski grad, Mestno gledališče ljubljansko, Slovensko mladinsko gledališče, Pionirski dom, Mednarodni grafični likovni center, Cankarjev dom, SNG Drama Ljubljana, Muzej novejše zgodovine Slovenije, Narodna galerija Slovenije, Narodni muzej, SNG Opera in balet Ljubljana, Slovenska filharmonija, Oddelek za kulturo Mestne občine Ljubljana, Kinoteka in ŠKUC.