Sedem mladih žensk si je poslovne priložnosti naredilo kar samih. Vse so izhajale iz svojega okolja, tradicije, izkušenj, znanj ... in seveda tudi potreb trga. Dokazale so, da se marsikaj da, treba je le verjeti vase in si upati, seveda pa je prvo in odločilno dejanje dobra ideja, ki se jo da udejanjiti. Zdaj je potrebna le še akcija.

Irina Kysselef – Hair Styling

Razmišlja, kako najti individualni pristop oziroma ustrezen stil za posameznico. Velikokrat se stranke pridejo k njej le posvetovat, kako naj se postrižejo. V salonu tudi druge uči vsakodnevnih trikov spenjanja las, da ženske zjutraj, ko vstanejo, znajo nekaj narediti s svojimi lasmi, jih na hitro speti, pa tudi narediti večerno frizuro.

Dela tudi lasne dodatke. Ker poučuje sving, se je pričesk najprej naučila zase in ugotovila, da so ženske o klasični lepoti nekoč že vse zapisale, treba je le potegniti navdih iz obstoječega ter to prilagoditi posameznici. Ideja je, da bi se s tem preživljala. Več na: www.kysstyle.si

Sanja Mazovec Škulj in Neva Virant – Take me home corner

Sanja Mazovec Škulj in Neva Virant

Sanja in Neva imata idejo, da združita čim več slovenskih oblikovalcev. Ugotovili sta, da je pri nas precej mladih ljudi, ki so zelo ustvarjalni, delajo zelo lepe stvari, težko pa prodrejo na trg.

Njuna ideja je, da izdelke predstavljata tudi v tujini, zato imata tudi angleško ime. Imata spletni portal – spletno trgovino, na katerem ponujata slovenske ustvarjalce. Njun moto je: 'Izbrani izdelki za vas', ker so izdelki res izbrani. Ponujata porcelan, usnjen, srebrn nakit, ki je ročno narejen in unikaten, ilustracije, grafike, lesene izdelke, naravna mila, blazine, luči, keramiko. Skratka nekaj za dom in otroke ter nakit. Gre za idejo, s katero naj bi se preživljali in bi od tega vsi nekaj imeli. Pravita, da je pot trda, delata pa počasi in verjameta, da se bo obrnilo tako, kot sta si zamislili. Več na: www.takemehomecorner.com

Janja Štrumbelj – lePotica

Janja Štrumbelj

Janja meni, da je potica premalo prisotna v urbanem okolju – v kavarnah, hotelskih kavarnah, najboljših slaščičarnah – in je turist v Ljubljani ne more okusiti. Potico želi modernizirati. Meni, da je že prav, da se dobi na kmečkih turizmih in v tradicionalnih gostilnah, ni pa prav, da je ni v urbanih okoljih.

Njena ideja je, da bi se potice dobile v vsaki boljši kavarni ob kavi, čaju in da bi postala slovenski mafin, zato jo tudi peče v velikosti mafina in z različnimi nadevi: orehovim, pehtranovim in lešnikovim, razvija pa tudi nove okuse nadevov, recimo čokoladnega. V tem vidi svojo poslovno priložnost. Idejo je prijavila tudi na Obrtni zbornici na razpisu za inovativne ideje mladih, kjer je v kategoriji nad 40 let dobila prvo nagrado, ponosna pa je tudi na to, da je dobila nagrado za žensko idejo. Njen namen je iz tega zgraditi prepoznavno blagovno znamko, ki ne bo zagotavljala le dobrega imena, ampak tudi vrhunsko kakovost, na katero bodo kupci lahko vedno računali. Več na: www.potice.si

Zala Pavšek – Hiškarija

Zala Pavšek

Zala želi otrokom približati izdelke, ki so lepi, unikatni in malo drugačni, jih pa že uporabljajo, ročno narejeni in z osebno noto. Gre za izdelke iz lesa, blaga in papirja: pohištvo, izdelki za dom, igre, otroška in poslovna darila. Izdelke ponuja prek spletne trgovine in na sejmih. Želi, ker imamo v Sloveniji kar nekaj spletnih prodajaln tujih proizvajalcev, da zaživi tudi njena, ampak s slovenskimi izdelki. Več na: www.hiskarija.si

Una Sopotnik – Sopotnik

Una Sopotnik

V slovenski Istri, na sončnih terasah hriba Liminjan, imajo družinsko kmetijo, nasad različnih vrst oljk. Olje je specifično, aromatično; s pikantno aromo, aromo po sveži travi, zelenem jabolku, čuti se svež plod oljke in rahlo zagreni ...

Njihovo vodilo je, da pridelajo organsko ekstra deviško oljčno olje, delajo skupaj z naravo in okoljem in da olje pridelajo skrbno in z ljubeznijo. Novost na trgu je čaj iz olivnih listov, ki je zelo zdravilen in tudi dobrega in blagega okusa. Verjetno pa bodo razvijali še kakšen izdelek iz oljk. Več na: www.oljcnooljesopotnik.si

Maša Gala

Maša Gala

Vizualna umetnica je končala slikarstvo in fotografijo. Poleg ustvarjalne prakse in razstav predstavlja novo linijo – darilne grafike po dostopnih cenah in formatih, od katerih tudi želi živeti. Tako je svoje originalne grafike, načeloma v velikih formatih, pomanjšala in okvirila, s čimer so te primerne za osebna in poslovna darila.

Grafike se dobijo na spletni strani. Pomembno ji je, da v praksi dokaže, da je umetnik lahko tudi podjetnik in da to sploh ni slabo. Izdeluje tudi steklene prizme, umetniške narave, ki so bile prvič predstavljene v galeriji Krka, izkazalo pa se je, da so ljudem zanimive. Več na: www.masagala.eu

Pripravila: Suzana Golubov

Lisa - 25/2014

Članek je objavljen v reviji
Lisa - 25/2014

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.