Tara pravi, da ustvarjanje z betonom v njeno življenje ni prišlo po naključju.

“Zagotovo je kriv za to moj oče, ki že več kot 20 let vodi podjetje, v katerem se ukvarjamo z izdelavo betonskih izdelkov. V našem podjetju so to predvsem izdelki za urejanje okolice in gradnjo, mene pa je ustvarjanje z betonom popeljalo v kreativnejšo smer. Estetika mi je bila vedno blizu, drugačnost pa me je vedno inspirirala. Prihajam namreč iz kreativnega poklica – grafična oblikovalka –, zato ni bilo tolikšno presenečenje, da se je porodila ideja in rodila želja o tem, da iz betona ustvarjam dekorativne in uporabne izdelke, za katere je dokaj nenavadno, da bi se lahko pojavili v interjerju, v domu. Všeč mi je, da razbijam mite, da je beton zgolj hladen in dolgočasen material, ko pa je v resnici toliko več. Zato mi je še toliko bližje, ko vzporedno z ustvarjanjem blagovne znamke spoznavam ljudi, ki so resnično navdušeni nad tem materialom,“ nam je zaupala ustvarjalka, ki pred ustvarjanjem z betonom noben drug ustvarjalni material ni zanetil iskric.

"V nobenem materialu nisem videla toliko izzivov kot pri betonu. Pri ustvarjanju z betonom v resnici na začetku ustvarjanja nikoli ne veš, kaj bo nastalo. Treba je veliko eksperimentirati, veliko izdelkov je treba 'zafrkniti' in kar naprej je treba iskati nove rešitve in ideje, kako zadevo sploh izpeljati,“ je povedala Tara, ki jo je ustvarjanje popeljalo v izdelavo betonskih loncev. “Mislim, da je to tudi odlična vaja za vse nadaljnje projekte in izdelke, ki si jih želim narediti,“ je še povedala in nam zaupala, da je že od samega začetka najbolj popularen izdelek iz kolekcije Golden Elegance v kombinaciji z belim in zlatim trakom, za katerega pa se odločajo tako ženske kot tudi precej moških.

“Še naprej bi rada ustvarjala betonske lonce in predvsem povečala izbiro teh, trenutno ustvarjam še dve novi kolekciji. V nadaljevanju pa bi rada dodala tudi kompleksnejše izdelke za potrebe interjerja,“ nam je zaupala načrte, poudarila pa, da je trenutno prodajo usmerila na slovenski trg. “Blagovna znamka je povsem na začetku, veliko je še treba postoriti, veliko se je treba še naučiti. Opažam namreč, da preteče ogromno časa, da ljudje izdelek sprejmejo do te mere, da se odločijo za nakup. Vse to me neizmerno veseli, zato mi takšnim rečem ni težko posvetiti svoj čas, je pa včasih precejšen izziv usklajevati vse skupaj še z drugimi grafičnimi projekti, ki so na dnevnem meniju vedno prisotni.“

Kje jo najdete?

Tara ima spletno stran www.taradrev.com, obiščete pa jo lahko tudi na Facebooku pod imenom Tara Drev / Betonarnice (www.facebook.com/taradrevdesign) ali na Instagramu (www.instagram.com/taradrev).

Besedilo: Metka Pravst // Fotografije: osebni arhiv

Liza - 12/2019

Članek je objavljen v reviji
Liza - 12/2019

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.