Če želimo priti v top formo in zagotoviti svojemu telesu, kar potrebuje za optimalno delovanje, se vse začne pri naši prehrani. Za normalno rast, razvoj in obnovo energije ter poškodb na mišičnih vlaknih poleg tega nujno potrebujemo vitamine, minerale, aminokisline in maščobe. Izjemno pomembne pa so pri naših pripravah tudi beljakovine, ki po treningu pomagajo našemu telesu k ponovni regeneraciji. Ste vedeli, da lahko telesu po treningu zagotovite zadostno količino kakovostnih beljakovin tudi s kozarcem mleka?

Pravilno sestavljen jedilnik in izbor ustreznih živil je del športa in najpomembnejši del regeneracije, ki sledi po naporih. Zato so za dobro počutje nujni časovno in hranilno optimalni obroki. Optimalna prehrana odločilno vpliva na rezultate v športu, okrevanje, zdravstveno stanje, telesno težo ter dobro počutje. Ne glede na to, koliko ur tedensko posvetite vadbi, morate poskrbeti, da bo boste svoje telo preskrbeli z vsemi nujno potrebnimi živili.

Kompleksni ogljikovi hidrati pred, beljakovine po treningu

Pri vadbi se telesna temperatura poviša. Po nekaj sekundah vadbe začnejo delovati žleze znojnice, količina znoja se povečuje. Zaradi hlajenja telesa izgubimo večje količine vode in elektrolitov (natrij, kalij, magnezij ... ). Ker telo vode ne proizvaja, jo je treba vnašati s pitjem.

Pred treningom je priporočljivo zaužiti kompleksne ogljikove hidrate, saj se prebavljajo počasi in so vir energije za daljše obdobje ter primerni za vse obroke. V to skupino spadajo škrobna živila (kaše, kosmiči, riž, polnovredne testenine, stročnice, kruh), vlaknine, ki se ne prebavljajo in so nujne za ohranjanje zdravja.

Večji kot je del vlaknin v živilu, počasnejši je prehod sladkorjev v kri, s tem pa tudi nižje delovanje inzulina in ohranjanje optimalne ravni sladkorja v krvi.

Čeprav naj bi bilo v vsakem obroku nekaj beljakovin, je predvsem pomembno beljakovine vnašati po treningu, ko je telo najbolj dovzetno za regeneracijo in obnovo tkiv, saj je v katabolnem stanju (med intenzivno vadbo se poveča razgradnja telesnih tkiv).

Prvih 45 minut po treningu je najprimernejši čas za nadomeščanje izgubljenega goriva.

Vnos manjše količine sladkorja z beljakovinami je pomemben za popolno obnovo glikogenskih zalog in prenos aminokislin (beljakovin) do mišičnih celic. To tesno sodelovanje beljakovin in hidratov po treningu ugodno vpliva na razvoj rastnega hormona.

Prav tako pa se izognemo pojavu povečane utrujenosti, pretreniranosti, padcu odpornosti telesa, počasnejšem celjenju poškodb, izgubi mišične mase in moči mišic.

MlekoAlpsko mleko Aktiv plus je bogato z beljakovinami - 11,5 g na porcijo.

Zagotovite telesu več beljakovin

Alpsko mleko Aktiv Plus je trajno mleko z 1.5 % mlečne maščobe obogateno z mlečnimi beljakovinami (40 % več kot v običajnem mleku). Dodane beljakovine v izdelku so popolnoma naravne in obdržijo vse prednosti mlečnih beljakovin. Hranite ga na sobni temperaturi.

Priporočamo ga vsem rekreativnim športnikom, ki se zavedajo, da je trening povezan tudi s pravilno prehrano.

Najbolje po rekreaciji, ker vsebuje 40 % več beljakovin kot običajno kravje mleko. 

Koristi, ki jih ima Alpsko mleko Aktiv plus prispeva k rasti mišične mase in pomaga pri regeneraciji mišic po športu.