Je direktorica, ki uspeh podjetja sodi po karizmatičnosti vodij. Spodbuja motiviranje zaposlenih, verjame v rast posameznika. Delo z ljudmi jo osrečuje in brez sočloveka si ne predstavlja dneva. V vsem, kar počne, stremi k izboljšavam. Njeno delo je njena strast. Srčnosti ne more skriti. Zvezdana Lubej je ženska, ki je uspeh in srečo našla v ustvarjanju uspešnih ljudi.

Je ustanoviteljica in direktorica podjetja Kadrovske storitve, ki združuje dve blagovni znamki, Kadrovska asistenca in Profiles International Slovenia.

Specializirani so za celotno kadrovsko področje. Podjetjem in organizacijam pomagajo pri pravi izbiri ustreznega kadra in razvoju zaposlenih. Sledijo sodobnim svetovnim praksam pri vodenju ljudi v podjetjih in pri tem uporabljajo eno izmed svetovno bolj prepoznavnih psihometričnih orodij. "Kadrovski management je treba dvigniti na višji nivo. Čas je, da tudi slovenska podjetja začnejo uporabljati sodobna orodja pri selekciji in razvoju kadrov ter s tem sprejemati prave odločitve. To se pa v veliki meri pozna tudi pri učinkovitosti podjetij," je jasna Lubejeva.

Pove, da se prevečkrat na njih obrnejo podjetja, ki razlog za slab uspeh iščejo v slabih zaposlenih. Pa vendar Lubejeva opozarja, da sta motivacija in zavzetost zaposlenih odvisni od njihovih vodij. "Zavzeti zaposleni so tisti, ki so pripravljeni v svoje delo vložiti ves svoj trud, energijo in znanje. In seveda so zaradi tega tudi bolj uspešni. V delovnem okolju so prepoznani kot osebe, ki vlečejo s svojim zgledom.

Navadno jih opazimo že na daleč, ker svoje delo opravljajo resnično z veseljem," pojasni sogovornica in doda: "V Kadrovskih storitvah, kjer smo specializirani za celotno kadrovsko področje, ugotavljamo, da je tega v slovenskih podjetjih premalo. V zadnjih dveh letih smo na vzorcu več kot 60 podjetij ugotovili, da je zavzetost izredno nizka. V podjetjih je še vedno preveč strahu. Ljudje se bojijo za delovna mesta. Strah pa ni karizmatičen, ne vpliva na zavzetost in ovira razvoj. Strah je največja ovira, da v življenju kaj dosežemo. Treba je ustvariti primerno delovno okolje, ki je podpirajoče. Potem se lahko nadejamo tudi, da bomo imeli ustvarjalne, zavzete in srečne ljudi. To je pogoj za srečno družbo."

Zvezdana Lubej je energična sogovornica, ki srčnost in predanost delu kaže skozi svoj nasmeh in pozitivnost.

Pravi, da je vsak posameznik odgovoren za lastno srečo in da bi se morali zavedati pomembnosti te odgovornosti. Družba, ki ni srečna, namreč ne bo nikoli napredovala, ne bo nikoli uspešna in ne bo nikoli rastla. Prav zato je prepričana, da bi morali odgovornosti do sreče učiti že v šoli. Predvsem pa mladim pojasniti, da je izbira poklica ena ključnih odločitev, ki bo prinesla posamezniku srečno prihodnost.

"Mladi naj se vpišejo na takšne študijske programe, kjer jim ne bo treba celotne energije porabiti za to, da se komaj prebijejo iz letnika v letnik, temveč da bo študij primeren za njihove sposobnosti in da jim bo ostalo še dovolj časa za obštudijske dejavnosti, predvsem pa delo v različnih projektih, in naučeno poskusili tudi v praksi.  Študij mora biti nekaj, kar ni mukotrpno delo, temveč nekaj, kar bi naj mlade veselilo.

Če precenjujejo svoje sposobnosti, pa vse skupaj zelo hitro postane mučno," razloži Lubejeva in doda: "Zdaj je menda moderno, če si forenzik. Ampak prihodnost ni moderna. V življenju ni vse vedno le moderno. Poklica ne moremo menjati glede na popularnost. Zato naj bodo mladi pri izbiri stvarni, predvsem pa naj se zavedajo svojih osebnostnih lastnosti in jih upoštevajo pri izbiri poklica."

Zvezdana Lubej prisega na karizmo

Karizmatičen vodja je tisti, ki omogoča osebnostno rast zaposlenih. "Karizma je tista, ki ustvarja takšno delovno okolje, v katerem so zaposleni čustveno in intelektualno predani ciljem podjetja. Karizmatični vodje gradijo energičen in pozitiven odnos v ljudeh in jih spodbujajo, da delujejo po svojih najboljših zmožnostih. Ustvarjajo takšno delovno klimo, v kateri so zaposleni pripravljeni vložiti več energije in tudi svoj prosti čas," pojasni sogovornica in še enkrat spomni, da so vodje v prvi vrsti odgovorni za motivirane zaposlene, ki svoje delo opravljajo z veseljem in zato dobro ter uspešno.

Lisa - 31/2015

Članek je objavljen v reviji
Lisa - 31/2015

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.