Rumeni tisk. Nekatere jezi, druge razveseli in spravi v dobro voljo. Nekateri se mu izogibajo, drugi iščejo priložnosti, da se v njem pokažejo in si naredijo reklamo, ki, mimogrede, zadnje čase sploh ni nujno, da je dobra, ker se za dobro izkaže tudi malo manj dobra.

Pomembno je le, da ima članek čim bolj vabljiv naslov in dobro fotografijo. Zakaj tako? Ker smo na drugi strani samo 'navadni' ljudje, tisti, ki rumeni tisk prebiramo, ko nam je dolgčas, ko smo slabe volje, ko tako po 'človeško' iščemo novice, ob katerih pozabimo na svoje probleme in najdemo celo večje.

Bilo je obdobje, ko sem dokaj redno kupovala kakšno od teh trač revij, zadnje čase pa me ne zanimajo več. Čeprav, rumeni tisk podpiram! Pa ne zato, da bi želela slabo tistemu, o katerem piše, sploh ne, ampak zato, da ob branju vsak posameznik znova in znova (lahko) ugotovi, da znani ljudje niso 'nadljudje', ampak samo ljudje z vsemi željami in problemi, od osebnostnih do tistih, ki so povezani z nezadovoljstvom s telesom, da tudi oni velikokrat ne živijo tako, kot bi si sami želeli, da morajo, med drugim, včasih (ali pa velikokrat) obleči celo kreacijo, nad katero niso najbolj navdušeni, pa jim jo narekuje njihov stilist ali modni kreator, ki, milo rečeno, tudi dela napake in ne presodi vedno pravilno, kaj določeni osebi, tako telesu kot karakterju, pristaja.

Celo modeli in manekenke danes niso več lepotice in lepotci, ki bi jih izbrali mi sami, ampak obrazi, ki izstopajo in imajo določeno karizmo. Biti prvo pravzaprav ni težko v današnjem času in poplavi dobrih fotografov, vizažistov in retuše, imeti drugo pa je čisto nekaj drugega.

Samozavesti ob prebiranju fotografij in branju člankov nikoli ne moremo doseči. Velikokrat slišim, da ni vse v obleki. Res je, se strinjam, vsaj delno. Tako kot je razlika med napol praznim in napol polnim kozarcem, je tudi razlika med nekom, ki na vrata potrka boječe in ima fantastičen predlog, kot nekom, ki na vrata potrka odločno in ima 'kr en' predlog. No, komu bi prisluhnili?

Pa smo spet pri – samozavesti!

Blanka Todori je svetovalka na področju osebnega videza, predstavlja se pod imenom Blanca Chara. Njen moto je: ''Očaraj sebe. Očaraj svet.'' Vprašanja za Blanko lahko, drage bralke in bralci, pošljete na blanca@chara.si ali pa si več o njej in njenem delu preberete na www.chara.si.

Lisa - 35/2013

Članek je objavljen v reviji
Lisa - 35/2013

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.