Kar nekaj udeležencev Popolne finančne preobrazbe je že na podjetniški poti ali se bodisi z njo spogleduje.

In ker je zelo pomembno, da se na to pot dobro pripravimo, da smo samozavestni in da predvsem znamo prodajati, smo jim pripravili posebno predavanje pod taktirko g. Aleša Lisca, marketinškega guruja. Zgodbe uspešnih podjetnikov so različne, nekaj je, kar preberemo v šolskih knjigah, spet drugo pa, kaj se dogaja v realnosti. Primeri so res različni, a vseeno je nekaj skupnih značilnosti pri večini podjetnikov, ki jim je uspelo.

Ni treba, da smo najboljši, pomemben je trenutek

To je dokaz, da lahko uspe marsikatera ideja, le trenutek mora biti pravi, volja in … še nekaj sestavin. “Pomembno je, da znate eno stvar, ki jo boste lahko izvedli. Ni nujno, da ste v tem najboljši, mi v svojem poslu, ko smo bili na začetku podjetniške poti, nismo bili najboljši, a nam je uspelo. Dobro je, da ste prisotni na trgu, kjer je neko povpraševanje, da ste na vlaku, ki drvi navzgor,” pravi Aleš Lisac.

Seveda pa je pomembno vprašanje, ko se lotite nekega posla – ali so kupci ali niso. Ali obstaja povpraševanje ali ne. “Priključite se trendu, saj so na svetu vedno trendi in področja, kjer ni potrebnega veliko prepričevanja. Če slediš temu, ti lahko uspe,” dodaja strokovnjak za prodajo. Kot pravi, podjetniki pogosto naredijo napako, ko prodajajo nekaj, kar mislijo, da bi ljudje potrebovali. “Razlika je med željo in potrebo. Primer je avto – kupiš ga, ker imaš potrebo po mobilnosti, takrat kupiš poceni avto. Če pa si nekdo kupi avto za 70 tisoč evrov, je to želja, in ne potreba. Pri vsakem nakupu morate razumeti, zakaj so ljudje kupili, kar prodajate. Razumeti morate karakter izdelka in stranke.”

Zaupanje je ključno, a všečnost …

Ljudje smo zelo dobri v samozavajanju, sebe lahko prepričamo, da potrebujemo marsikaj. A po drugi strani imajo kupci vedno dilemo – strah pred napačno odločitvijo. “Ne glede na strah ljudje upajo, da bo tokrat drugače, verjamejo v izdelek, verjamejo v vas. Prodajalec mora strah zmanjšati in povečati zaupanje. Eden od načinov je garancija, prodajalci, ki prevzamejo nase več tveganja, so bolj uspešni,” dodaja strokovnjak.

Sicer pa ljudje kupujemo od tistih, ki so nam všeč, ki jih poznamo in jim zaupamo. “Če je nekdo strokovnjak na nekem področju in hkrati znana osebnost, je to zmagovalna kombinacija. A če bi izbirali eno, je znana osebnost običajno v očeh kupca več vredna kot strokovnost. Zato, če želite veliko prodati, ne podcenjujte zakona privlačnosti – ljudi privlačijo znane osebnosti,” je še poudaril Aleš Lisac na delavnici.

Vsekakor se s prodajo v svojem življenju sreča praktično vsakdo, a če želite na svojo pot ali pa ste že v podjetniških vodah, je to področje zagotovo eno najpomembnejših za uspeh vašega posla, pa če si to priznamo ali ne. In enako velja za naše udeležence – če se ne bodo izurili v prodaji, jim še kako dobra storitev ali izdelek ne bo nič pomagal.

Specialistka za financiranje in osebni proračun v podjetju Vezovišek&partnerji strankam pomagam pripraviti individualni načrt financiranja in namesto njih krmarim mimo finančnih pasti ter poskrbim, da se varno zadolžijo. Več o podjetju Vezovišek&partnerji na: www.vezovišek.si
Po novem pa lahko ponovno berete rešitve finančnih zagat, ki so že bile objavljene v reviji Liza, na blogu http://anini.financnirecepti.si/

Liza - 49/2018

Članek je objavljen v reviji
Liza - 49/2018

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.