Veste, mi, ki ustvarjamo revije, velikokrat pozabimo, da je pravzaprav končan izdelek treba tudi prodati in da imajo zagotovo trgovci bolj nehvaležno delo kot mi ustvarjalci.

Pred oddajo v tisk, kot je na primer to danes, na zadnji ponedeljek v maju, skrbno pogledamo naslovnico Lize, preberemo še zadnje popravke, tik pred zdajci napišem(o) uvodnik in si tam okoli poldneva vsi oddahnemo in gremo na kavo. Okej, uspelo nam je narediti še eno revijo, naslovnica je lepa, vsebina bogata in, hej, tudi ta ni slaba, no, vsaj nam se zdi tako.

A potem se pot do kupca oziroma bralca šele začne – vse od tiskarne do prodajanih polic. Naj vam zaupam še eno od novinarsko-uredniških navad: ko pridemo na oddelek s časopisi in revijami, skoraj vsi po vrsti začnemo iskati svojo revijo ter ji poskušamo izboriti bolj vidno in udarno mesto med drugimi tiskanimi kolegicami in kolegi. Saj veste, kako je to, tudi za svojega otroka si želite, da bi bil hitro opažen, kako je lep, krasen in strašno pameten – tako si mi želimo, da bi vsak kupec hitro videl, kako čudovita in polna odličnih člankov je Liza.

Prav tako nam je jasno, da so na koncu prav prodajalci tisti najpomembnejši člen, da revija pride v roke čim več kupcem. In tako smo uvedli novo rubriko: Prodajalci v okvirju. Zagotovo boste med njimi prepoznali in opazili tudi svojega najljubšega prodajalca ali prodajalko, pri katerem kupujete našo revijo, morda ga lahko kar vi fotografirate z Lizo v roki in nam jo pošljete. Skratka vsem vpletenim v izdelavo in prodajo Lize želimo povedati, da imamo morda mi celo lažje delo – spraševanje, pisanje in ustvarjanje je namreč super, prodaja pa zahteva veliko prijaznosti, nasmehov in potrpežljivosti (uf, ja, mislim, da sama ne bi bila najboljša).

Liza - 23/2018

Članek je objavljen v reviji
Liza - 23/2018

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.