Preveč sladkorja, kajenje, poležavanje na kavču – vsi vemo, da na dolgi rok to ni dobro. Svojemu zdravju pa včasih škodimo tudi povsem nezavedno ...

Stalno pogledovanje na mobilnik

Pojav lahko vidite prav povsod: glave, sklonjene proti mobilni napravi. Drža, ki dolgoročno vodi v napetosti in bolečine v predelu tilnika. Pomagajo raztezne vaje. Večkrat pomežiknite, da se oči ne bodo preveč izsušile. Če vozite, raje glejte na cesto in bodite pozorni na promet! Najboljša celostna terapija – telefon od časa do časa pozabite v torbi. Testirajte se, ali ste odvisno od vašega pametnega telefona?

Pomarančni sok pred umivanjem zob

Kislina iz sadnega soka načne zobno sklenino. S ščetko jo dobesedno odbrusimo! Med pitjem pomarančnega soka in umivanjem zob naj mine vsaj 30 minut.

Dotikanje obraza

Malce se opazujte, kolikokrat se dotaknete svojega obraza. Pogosto? Če imate težave s kožo ali pa ste pogosto prehlajeni, se morate tega odvaditi. S prsti si namreč na kožo in prek nosu, ust in oči celo v telo nanesemo bakterije in nesnago iz okolice.

Težave s srcem? Ženskam se tega ni treba bati!

Na žalost ni tako. Zaradi ženskih hormonov so ženske do mene nekoliko manj izpostavljene boleznim srca in ožilja, toda popolnoma vendarle niso zaščitene. Zato morajo resno vzeti vsak opozorilni znak.

Žejni možgani

Če našim sivim celicam primanjkuje tekočine, postanejo lenobne. Takrat smo utrujeni, neosredotočeni, razmišljamo počasi in tožimo za glavobolom. Ne dvomite o svoji inteligenci – raje popijte kozarec vode.

Nezaščiten spolni odnos z novim partnerjem

Ker v meni ni več možnosti za nezaželeno nosečnost, mnogo žensk kar pozabi na kondom. Napaka. Še vedno obstaja nevarnost spolno nalezljivih bolezni.

Mirovanje pri bolečinah v križu

Jasno, da bi najraje legli v posteljo, če nas boli vsak gib. Toda nepremičnost še poslabša stanje. Bolje je, da vzamete sredstvo proti bolečinam in ste zmerno aktivni ter tako poskrbite za trdnejši hrbet in raztegnete zakrčene mišice. Z enostavnimi vajami lahko naredite veliko, poskusite z vajo, ki stabilizira hrbtenico.

Podcenjevanje stresa

Nikar si ne govorite, da morate opraviti še to in ono in da si boste potem odpočili. Redno si polnite baterije, dovolj počivajte in se sproščajte že čez dan. Že med sprehodom si boste pridobili novo energijo, razgradili stresne hormone in okrepili imunski sistem. Zagotovo!

Na sonce brez UV-zaščite

Toplota tako dobro dene in takrat radi pozabimo, da preveč UV-žarkov prav nič dobro ne dene koži. Ne dobimo le gub, temveč tudi kožnega raka. Tudi pozimi se pred soncem zaščitite z ustrezno kremo. Ne pozabite sončnih očal!

Predčasno prenehanje jemanja zdravil

Predvsem antibiotike morate pojesti do konca, ker se drugače ne bodo uničile vse bakterije. In tudi drugih zdravil ne smete kar tako prenehati jemati, temveč se vedno ravnajte po navodilih zdravnika. Tudi če težave izginejo!

Lisa - 8/2015

Članek je objavljen v reviji
Lisa - 8/2015

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.