Jesen s svojim hladnim in vlažnim vremenom je že potrkala na naša vrata. Skrajni čas je, da poskrbite za obrambne mehanizme svojega telesa in tako onemogočite povzročitelje prehladnih obolenj.

Svež zrak

Tudi če dežuje ali močno piha – vsakodnevni 30-minutni sprehod po svežem zraku pospeši prekrvavitev in utrjuje telo. Da se grlo preveč ne ohladi in vas ne 'osreči' z bolečinami, si raje nadenite še šal.

Vitalne snovi

Imunski sistem bo optimalno deloval le, če mu bomo pomagali s prehrano, bogato z vitalnimi snovmi. Najbolje boste pripravljeni s petimi porcijami sadja in zelenjave na dan. Obrambne mehanizme telesa krepi tudi cink, ki lahko poleg tega zavre celo razmnoževanje virusov, ki so že napadli naše telo.

Probiotiki

Črevesje je naš največji obrambni organ. 'Dobre' bakterije, kot so mlečnokislinske, poskrbijo za ravnovesje črevesne flore,
ki se lahko potem bolje brani proti 'zlobnim'. 'Dobre' bakterije boste v velikem številu našli v probiotičnih izdelkih – na primer v jogurtih,
napitkih ...

Savna

Redni obiski savne in izmenično prhanje s hladno in toplo vodo spodbudijo presnovo in s tem tudi obrambne mehanizme telesa.

Moč rastlin

Stres obremenjuje imunski sistem. Da ne bi prehitro zboleli, si pri obrambi pred okužbami lahko pomagate z izvlečki kapske pelargonije (Umckaloabo). Imunski sistem krepi tudi konjska griva, poleg tega pa ublaži tudi prve prehladne simptome.

Higiena

In še ena preprosta, a zelo učinkovita zaščita pred povzročitelji bolezni: ne pozabite na pogosto umivanje rok. Čiste roke vas branijo tudi pred gripo!