Vsi vemo, da čokolada in sladoled vsebujeta sladkorje in nista preveč prijazna do naše postave. Ampak ali ste vedeli, da se sladkor skriva tudi v mleku, mesninah in pomarančnem soku?

Kozarec vloženih kumaric

Da bi se lahko zredili od kislih kumaric? Slišati je kot šala. Toda zelenjava res plava v sladkorno-kisli vodi! Kozarec kumaric (300 ml) ima v povprečju celih 14 kock sladkorja.

Zamrznjena pica

V njej ne mrgoli le veliko maščobe in soli, temveč tudi sladkorja – glede na proizvajalca od 3 do 10 kock sladkorja. Bolje bo, da testo za pico pripravite sami.

Kozarec mleka

Tudi če mleko ni sladko, je vse prej kot brez sladkorja – en kozarec (200 ml) vsebuje 3 kocke. Še slajši pa je lonček sadnega jogurta (150 g) – ta vsebuje 6 kock sladkorja.

Kozarec penine

Lahko in peneče? Zmota. V kozarcu (100 ml) polsuhe penine se dejansko skrivajo do 3 kocke sladkorja. Če želite manj sladko vino, kupite suho penino.

Posodica gorčice

Ima aromatičen okus, ne vsebuje skoraj nič maščob, pa vendar ima gorčica skoraj 18 % deleža sladkorja. Nekatere vrste vsebujejo tudi po 15 kock sladkorja na kozarček (250 g). V sladki gorčici jih je še več.

Jetrna pašteta

Kdo bi si mislil? Izdelovalci paštetam, še posebej tistim bolj grobo mletim, za okus dodajajo sladkor, 250g paštete vsebuje približno 3 kocke sladkorja. Bolj zdrava različica bo sojin namaz.

(1 kocka sladkorja = 3g)

Lisa - 18/2015

Članek je objavljen v reviji
Lisa - 18/2015

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.