Italijanske none so očitno imele kar prav, ko so že dolga leta nazaj kuharicam italijanskega podjetja Star prišepnile skrivni recept za tradicionalno mesno omako za testenine. Lani smo slovenski potrošniki namreč prav njihov recept v izdelku Il Mio Gran Ragu Star prepoznali kot najboljši med vsemi pripravljenimi omakami in mu s tem pripisali pečat 'Izbran produkt leta'.

Skoraj leto dni od lanske podelitve priznanj, smo o tem, kaj znani rdeči pečat pravzaprav pomeni za sodelujoča podjetja, spregovorili z vodjo prodaje blagovne znamke Star za slovenski trg Anejem Berlotom.

               Anej je vodja prodaje blagovne znamke STAR za slovenski trg

Anej, lani ste se odločili za sodelovanje pri projektu Izbran produkt leta. Kaj vas je takrat prepričalo?

Anej: Verjamemo, da je naš izdelek po kakovosti in okusu nekaj, kar nas loči od preostalih ponudnikov. Edini pravi konkurent našemu proizvodu je primorska nona oziroma babica, ki pa je v trgovini ne najdemo (smeh). In zato smo se odločili za sodelovanje. Ker mislimo, da je izdelek resnično dober, to pa so potrdili tudi potrošniki.

Zakaj pa je za vas podjetja pomembno, da sodelujete pri takšnih projektih?

Anej: Mislim, da so takšni projekti koristni predvsem za kupce, saj jim pečat Izbran produkt predstavlja medij, ki je neodvisen in ki jim sporoča, kateri izdelki so zaupanja vredni in kvalitetni.

Ravno leto dni je minilo, odkar je bil vaš izdelek razglašen za Izbran produkt leta. Kaj bi rekli, kako je pečat Izbran produkt leta v tem času vplival na razvoj vaše blagovne znamke?

Anej: Ko smo postali nagrajeni izdelek in s tem dobili pečat, smo dobili tudi dodatni pripomoček za oglaševanje izdelka, ki sporoča, da si v svoji kategoriji najboljši. To je prispevalo k temu, da je več potrošnikov poskusilo naš izdelek in o tem povedalo svojim bližnjim, prijateljem ... Mislim, da nas danes pozna že večina tistih, ki imajo radi testenine (smeh).

Kako pa lahko kot podjetje potem izkoristite pečat?

Anej: Mi smo to storili tako, da smo na embalažo izdelka dali pečat Izbran produkt leta. Ta je v Sloveniji iz leta v leto bolj prepoznaven. Videli smo tudi primere, kako podjetja pečat uporabijo v televizijskih reklamah in na vele plakatih, kar seveda pripomore k sporočilu, da je proizvod kakovosten.

Vsako podjetje, ki se prijavi, sicer prejme tudi raziskavo za celotno kategorijo. Ali je bilo v lanski raziskavi kakšno takšno dejstvo, ki vas je presenetilo?

Anej: Res je. Mislim, da nas je od vseh ugotovitev najbolj presenetilo dejstvo, da smo najbolj prepoznavni na Dolenjskem. To se nam je zdelo zanimivo.

Vsaka raziskava, ki jo podjetja dobite v okviru projekta Izbran produkt leta, naj bi ponujala tudi odgovor na vprašanje, zakaj je določen izdelek izbran produkt leta ... nam morda lahko poveste, kakšen je bil odgovor za vaš izdelek?

Anej: V raziskavi morajo kupci oceniti 11 različnih parametrov. Glede na lanske rezultate smo se mi z našo omako Gran Ragu Star najbolje izkazali v praktičnosti in okusu, prav tako pa smo dobili povratno informacijo, da smo zadovoljili pričakovanja uporabnikov.

In še za konec ... imate morda kakšne načrte za prihodnost?

Anej: Poslovno je vsekakor naš načrt ta, da blagovno znamko razširimo po celotni jadranski regiji, največji osebni načrt za to leto pa je, da se poročim s svojim dekletom.

Podpis: Izdelek Il Mio Gran Ragu Star je v lanskem letu v kategoriji pripravljenih omak osvojil naziv 'Izbran produkt leta'