Z novimi predpisi, ki bodo začeli veljati v Evropski uniji, bodo že tako vse prevelike všite etikete na oblačilih, ki so v povprečju dolge pet centimetrov, postale še večje.

Listki iz tkanine iz umetnih vlaken, ki dražijo kožo in so velikokrat vidni tudi skozi oblačila, z osnovnimi podatki o oblačilu bodo po novem morali kupcem v vseh jezikih, kjer posamezne znamke prodajajo svoje izdelke, sporočati osnovne podatke.

Na oblačilih svetovno znanih znamk, kot so H & M, Zara in Mango, ki imajo trgovine po vsem svetu, bomo tako na všitih etiketah lahko na primer besedo bombaž prebrali v vsaj desetih jezikih, med njimi bodo to gotovo angleški, estonski, slovenski in drugi, poroča Daily Mail.

Lisa - 15/2013

Članek je objavljen v reviji
Lisa - 15/2013

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.