Saj veste, kako gre … Dnevi postajajo vse toplejši in hidracija vse bolj pomembna. Že imate svojo stekleničko?

Ste vedeli?

  • 2- do 3-odstotna dehidracija lahko poslabša telesne sposobnosti tudi do 45 %.
  • Ko začutite žejo, ste ŽE dehidrirani. Zato pijte sproti, preden vas popade občutek žeje.
  • Na dan popijte 2 do 3 litre tekočine, tudi če niste športno aktivni.
  • Kava NI vir tekočine za telo. Nasprotno – po pitju kave telo izgublja tekočino, zato vedno zraven pijte tudi vodo.
  • S starostjo občutek za žejo slabi, zato tudi starejši potrebujejo opomnik za pitje vode. Ravno tako na redno pitje opominjajte otroke.
  • Kako prepoznati pomanjkanje tekočine v telesu? Najbolj značilni znaki so: suha usta, urin temne barve (ob zadostni hidriranosti je urin prozoren), občutek neudobja, slaba koncentracija in živčnost.
Liza - 16/2019

Članek je objavljen v reviji
Liza - 16/2019

Želite prejemati revijo v svoj nabiralnik?

Naročite se lahko po telefonu 04 511 64 44,
ali preko spletne naročilnice.

Revija je lahko tudi lepo darilo.
Naročite revijo za svoje najdražje ali prijatelje.